FAQ

Vanliga frågor
1
Vill du beställa något som inte finns på våran webbsida eller som är slut i lager?

Kom till butiken, kontakta oss på våran mail info@costershundkatt.se eller ring på 0150-15000 så når vi en lösning tillsammans.

Du kan dock behöva betala en handpenning om det är så att varan du söker överskrider 500kr samt inte tillhör vårat sortiment i vanliga fall.
2
Betalning sker via Klarna där du kan välja kort, faktura eller delbetalning.

Leverans sker med DHL eller med hemkörning (se villkor för detta nedan)

Normal leveranstid ligger på cirka 3-5 arbetsdagar.
3
Retur gäller om förpackningen är oöppnad eller oanvänd samt i originalförpackning med alla lappar samt prismärkning finns kvar. Köparen står för returen samt ansvaret att detta kommer fram till Cösters Hund&Katt
4
Bokning av kloklippning sker vi våran bokningsknapp på vår facebook-sida som du hittar här: www.facebook.com/Cösters-HundKatt-110653501294202

Eller på telefon 0150-15000.

Drop-in för kloklippning har vi Fredagar från 16:00.18:30 samt alla Lördagar förutom den 3 lördagen varje månad. Tiderna på Lördagar för drop-in är mellan 11:00-16:00
5
För att kunna ta del av hemkörning inom Katrineholm måste det vara inom 3 mil från centrum.
6
Vill du eller ditt företag samarbeta med oss på Cösters Hund & Katt? Tveka då inte att kontakta oss på mail: info@costershundkatt.se eller telefon 0150-15000
7
Vill du beställa färskfoder hem till din dörr? Då rekommenderar vi att du mailar eller ringer till oss.
Varukorg
Stäng
Tillbaka
Konto
Stäng